HANDELSBETINGELSER HOS JUMP A LOT APS
Generelle oplysninger
Jump A Lot ApS
Øbeningvej 3-7
6230 Nr. Hostrup
CVR nr.: 40375503
Telefon: 74669070
E-mail: kontakt@jumpalot.dk
BETALING
Jump A Lot ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.
LEVERING AF BILLETTER SAMT 10-TURSKORT
Jump A Lot ApS tilstræber at sende en SMS indenfor 10 minutter
Efter køb vil du modtage en SMS, med instruktion til, hvordan du får dine billetter.
LEVERING AF SOMMERPAS
Sommerpasset kan enten sendes med posten mod et gebyr, eller afhentes personligt i Jump-A-Lot.
SOMMERPAS
Sommerpas kan ikke refunderes og kan ikke ombyttes.
Sommerpas er ikke omfattet af den almindelige 14 dages fortrydelsesret. Dette følger af Lov om forbrugeraftaler §18, stk. 2, pkt. 12.
Ved køb af Sommerpas betragtes nedenstående betingelser som accepteret. Læs derfor disse betingelser grundigt, inden sommerpasset købes.
Et sommerpas giver adgang til Jump A Lots normale åbningstid i perioden 28/06 – 28/09 2025. Se mere på www.jumpalot.dk
Et sommerpas er personligt og må ikke overdrages. Kortholderen bærer ansvaret for, at sommerpasset ikke benyttes uretmæssigt. Anvendes sommerpasset af en anden end kortholderen, medfører dette inddragelse af passet. Sommerpasset tilbageleveres ikke efter inddragelse, og betalingen for sommerpasset refunderes hverken helt eller delvist.
Mister kortholderen sit sommerpas, skal Jump-A-Lot straks kontaktes, hvorefter sommerpasset spærres og et nyt vil blive udstedt mod et administrationsgebyr på DKK 35,-.
Jump-A-Lot forbeholder sig ret til uden varsel at inddrage et sommerpas, såfremt kortholderen har handlet svigagtigt eller uretmæssigt i eller over for Jump-A-Lot, eller har udvist en uacceptabel opførsel over for andre gæster, ansatte eller inventar i Jump-A-Lot.
Sommerpasset er bindende og kan ikke opsiges eller refunderes i gyldighedsperioden.
Oplysninger som du afgiver ved køb af Sommerpasset behandles fortroligt og videregives ikke til andre virksomheder.
Reklamationsret
Reklamation gør sig ikke gældende ved billet-køb
Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.
Returret / fortrydelsesret
Da der er tale om billetter til et arrangement, tilbyder vi ikke fortrydelses- eller returret
Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Link: Klageportal for Nævnenes Hus
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@jumpalot.dk